.

Konco-konco

Tuesday, November 1, 2011

Karnival Gegaria


KAMI MEMERLUKAN CREW EVENT KARNIVAL GEGARIA YANG BERTEMPAT DI TAMAN AWAM KUBANG GAJAH, TEMERLOH PAHANG. 30 ORANG DIPERLUKAN. SMS IC DAN NAMA DI 012345678/0191234567(Si Polan)

Khamis, 27/10/2011
"eman..awk nk x g jd crew karnival gegaria kt temerloh sbtu ahad ni"
"haa?wtpe..cmne"
"jd crew event la, dpt duit keje due hari"
"hmmm...eman xde duit la cmne?"
(adesss...lembap stokin betol la adik aku ni).."DAPAT duit la, bukan kene bayar duit..mcm part time la..jd crew tolong2, phm"
(eman still blur..)

*sending* (sms ic and nama)..10mnt kemudian..tut tut (msg masuk).."KALAU NAK DATANG BRIEFING ESOK PUKUL 2 KAT DATARAN, SAPE CEPAT DIE DAPAT"..

FB chat:
Ragamuffin Cieylah ::  Kak cik nak ikut.. 
Ragamuffin Yaya    ::  awk nk jd crew jugak ke?
Ragamuffin Cieylah ::  org xde duit, kene byr RM40 ke?
Ragamuffin Yaya    ::  adoi..lambat pick up betol la eman ni (sah2 slh info dr eman), x...org dh explain  3x dh kot kt eman, kite part time as a crew..DAPAT RM40/day, bukan kena bayar tp dibayar
Ragamuffin Cieylah :: ooo...mne org tau. bestnye klu dpt jd crew   

Ya Allah Ya Fatah Kau murahkan lah rezeki kami hari ini, hari esok dan hari seterusnya...aminn..berkat doa aku, Jumaat tu bergeraklah kami ke temerloh pas solat jumaat, dan alhamdulillah ngam2 ade 3 kosong lg tempat. 

Eman dgn cilah igt temankan aku je. si eman igt aku suh temankan tgk konsert jumaat tu, cilah pulak igt nk temankan aje, skali aku bg name dorg, xpasal2 terjebak jugak jd crew,,haha..
aku bukan ape, selain dpt duit tu. saje nk amek pengalaman handle event, jd kuli. mula2 segan2 cuak. skali dh buat,,gile best. seronok seyh, jd crew ni. dpt duk dekat kwsn staff2 crew2, duk dalam pagar. Jadi dpt lah pengalaman yg amat berharge yg boleh di pahat dlm memory selama2nya. Penat x penat lah, janji enjoy seronok. PUAS HATI..hoyeah~

Aku: Eman..klu die xbyr cmne?
Eman: die xbyr ke?
Aku: klu la..org rase org xkisah pun..sbb seronok.
Eman: aah same la, eman xkisah pun klu die xbyr, sbb seronok giler keje ni.

hehe, thx to eman and cieylah kerane temankan aku jd crew..klu sengsorg x jdi jugak, lainlah suhajar kenalan baru mase jd crew, die tu berani..kering je dtg sorg2 nek motor. mmg slumber, salute sama you gurl. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 



Motor Ego je pun actually~

yg ni Novo~

Waja modified~

Supra~



Wira Juara Autoshow~


















okeh, impacts dr jd crew ni..dpt memory manis, kene maki hamun, layan kerenah budak2 yg ramai giler main belon (feuwww, ssh handle), pak cik and abg2 yg jage balloon yg sporting, bos pun oke aje, member2 yg jd hantu sporting (dpt tgkap gmbr dgn dorg last event), dan keesokan harinya hari isnin aku rase sebak sbb dh xkeje, rase xpuas lagi..xsempat say bye and thx kt abg2 same2 jage balloon. thx guys for helping and working together and being nice to us.  
Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: