.

Konco-konco

Time is Money

Saturday, January 29, 2011

luahan sekeping hati Tun=( What the Fish!!



crying...crying...crying...

harapan menggunung tinggi birthday tahun ni special skit hancur lebur...semua yg di harap dan dirancang berkecai cm !@#$%!
sakitnye ht ni tuhan je la yg tahu..mulut kate ok, tp ht kate datanglah...walau lisan nye ckp xjd dtg, jauh di sudut hati mengharapkan sebalik nye...tp, di sebabkan otak dan akal yg x berfikir panjang melepaskan geram pade aku, harapan yg kecil td terus lesap xde harapan lgsg...no money no talk la kn pasni..


mmg dh naseb aku dr dulu......................aku mmg xlayak dpt kebahagiaan.perangai xserupa seorang kekasih cmni?nk mengharapkan bahagia macam kawan2 yg lain??bullshit pada diri
sendiri!

p/s: di edit kerna menyentuh sensitivity seseorg~=)
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

Wednesday, January 26, 2011

ngantuknye weyh!!!

ngantok nye la bile xde keje kt opiss ni...tlg la bg keje, asek duk wt report p0n bosan jugak~huahhhh!!!!
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

Friday, January 21, 2011

OMG..aku ke yg lukis ni???theheheee..



owh my...comel la pulak, semalam tetibe rase nk lukis jek pas tgk katak comey dlm buku gile2 di tepi meja lap top aku..then, inilah hasilnye..pakai paint jek~

lalu ia p0n menjadi wallpaper lap top and hp ku=)
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

Thursday, January 6, 2011

daun pisang ciptaan Allah~




selame aku hidup 22 lg sebulan 23 tahun ni...baru aku discover keajaiban tuhan yg sbnrnye de kt blakang umah aku jek...ish3, cmne leh xjumpe selame aku hidup sebelum ni..ni la lg satu, ajaib nye ciptaan Allah. daun pisang ni berbentuk beralun-alun. bukan gunting tau, mmg original punye bentuk ni...bkn dpt dr sumber internet ye gmbr ni, ori terbaek dr ladang gune camera hp i okeh!

ni daun pucuk pisang...yg diambil kt belakang umah nenek ku di jengka 19..utk buat lemang aidiladha hr tu, so..takjub aku sebentar dgn penemuan baru dlm hidup aku, se simple2 benda bagi kite rupenye ade bentuk yg istimewa di sebalik gulungan pucuk daun nye..bentuk nye macam di gunting2 gune gunting bentuk (yg bdk sekolah rendah beli utk kerja pendidikan seni)..SUBHANALLAH~

p/s: teringat cite kartun anak2 sidek yg aku slalu bace kecik2 dulu...misbun sidek tangkap kelawar dlm pucuk pisang yg kuncup..die ckp, xigt la subuh ke waktu senja..kelawar nyorok dlm tu, so..klu sape nk try leh la try tgkap kelawar care misbun sidek ni...gud luck =)
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

Saturday, January 1, 2011

ziarah puncak alam sebentar~

hehe...tompang cik yana blk puncak.dh lame x blk..saje2 amek mood...wuhuuuuuuu..mlm td join yana,ain, azah,pok jak, syuk, wer, paih and awekz g tgk wyg kt JJ bkt tggi, cite yg ade hantu mak limah...ok gak. then, hbs2 xsempat, kuar tgk bunge api kt ground floor JJ jek, orite la tu kn.b4 blk g mkn2 kt Hakim mamak belakang UNISEL...sonok jek even x merayap mane2 sgt...wish u all happy new year~

p/s: betambah sonok bile duit ptptn dh masuk!
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos