.

Konco-konco

Monday, August 10, 2015

Kenduri Cousin @ Pahang

Alhamdulillah...

7.8.2015 nikah
8.8.2015 belah perempuan (Jengka 19)
9.8.2015 belah lelaki (Temerloh)

 syukur..akhirnya selesai majlis kedua-dua belah pihak setelah cousin aku bertungkus lumus cari duit nak kahwin. Dengan ikat perut, part time pasar malam, part time bazar Ramadhan. Good effort. Sedih sebab ayah dia (pak sedara) aku sikit pun x ambik tau kenduri die. Mak die (mak ngah aku) buat surprise and x sangka dia dapat hadir masa nikah sampai la habis majlis belah lelaki. Pak ngah & mak ngah aku dah lama devorced. Dengan ade sikit perselisihan antara cousin dgn mak sedara2 beliau belah sana. Ouh, btw kenduri belah cousin aku hr ahad tu held dkt kg.pangsenam temerloh rumah mak sedare die belah emaknya. Aku cousin sebelah ayhnya..

So, aku xdapat nak bg sumbangan duit, jadi aku sumbang tenaga. Merewang kat kg.Pangsenam Temerloh sabtu malam sampai pukul 1.30am bersama tunang aku adik and sorg lg cousin.
Malam nikah
 
Baju biru tengah ambik berkat..haha. Pasang telinga soalan2 bakal ditanya nanti.

 

Pengantin dgn pengapit dah buka silat


crew settup meja makan beradap @Kg.Pangsenam






 I wish selamat pengantin baru kat Mohd Afnan and wife semoga bahagia hingga ke syurga.
Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: