.

Konco-konco

Wednesday, October 5, 2011

Teratak 198

----:: antara kejadian : lembaga mata merah, lembaga berbulu, pintu kene gegar, suare2 misteri..

sejak kebelakangan ni, dgr byk rungutan dr isi rumah...pasal kene kacaw dgn makhluk yg xdpt dikenal pasti dr keturunan jin atau iblis di rumah jengka...dgr suare, jelmaan bermate merah, berbulu...bile dgr byk sgt mereka yg mengadu, tibe2 aku rase marah pulak kt bende2 tu..ape hak kau nk ggu, ini rumah kami..benci aku. mungkin, ade yg terbawak balik dr luar, yelah, memandang kan ahli keluarge kami ni aktif sgt, keluar masuk hutan, paya, sungai...si abg yg suke menyelongkar segala paya, sungai, lubuk memancing, si alang yg menyelongkar juge segale sungai, lubuk dan hutan...si ucu yg xkurang juge mcm tu..eman pun same even eman bkn lah ke arah mcm ucu,alang dgn abg..tp could be iye jugak lah memandangkan suke sgt berulang-alik kg awah jengka tgh2 mlm atau lewat senja, no body know. maybe tersangkut dgn eman di tgh jln,,

arakian juga keluarge kami mmg x asing dgn benda2 ghaib ni, walhal dr kecil lg xlepas dr bende2 ni memandangkan tok pernah kene buat dek org sbb dengki barangkali. bukan sengaja buat cerita, ini berdasarkan bukti ade tertanam sesuatu di belakang rumah kami. lg pun, tok juge org yg berisi dada nya. besides, husna pulak boleh nampak juge bende2 tu xtau lah itu dikatakan sixth sense atau tidak, sbb ade ceramah mengatakan sesetengah org tu boleh nmpk sbb di dalamnye ade makhluk yg serupa dgn yg die nmpk (mcm kwn nmpk kwn laa), wallahu'lam.

jadi kepade kamu di luar sane..klu ade yg di ganggu, ambil ayat2 Ruqyah ni, pasang dalam rumah (boleh download):


Bacaan Ayat Ruqyah Untuk Halau Jin Dan Iblis Dalam Rumah

klik sini>> Ruqyah download

Pasang dengan menggunakan cd atau pun komputer anda bacaan ini dalam rumah nescaya ganguan ganguan jin dan iblis akan hilang pada malam yang dipasang dengan ayat ini.

1. Bacaan surah surah ayat Ruqyah saperti berikut download dan pasang didalam rumah,

1.Al-Fatihah
2 Al-Baqarah ayat 1-5
3 Al-Baqarah ayat 102
4 Al-Baqarah 163-164
5 Al-Baqarah (Ayatul Kursi)
6 Al-Baqarah ayat 285-286
7 Ali-Imran ayat 18-19
8 Al-'Araf ayat 54-56
9 Al-'Araf ayat 117-122
10 Yunus ayat 81-82
11 Toha 69
12 Al-Mukminun ayat 115-118
13 As-Soffaat ayat 1-10
14 Al-Ahqaaf ayat 29-32
15 Ar-Rahman ayat 33-36
16 Al-Hasyrayat 21-24
17 Al-Jin ayat 1-9
18 Al-Ikhlas
19 An-Naas

Atau pun korg boleh pagar rumah dgn Surah Yassin ayat 1~9 ::


Terjemahan:
(1) Yaa Siin. (2) Demi Al Qur'an yang penuh hikmah, (3) sesungguhnya kamu salah seorang dari rasul-rasul, (4) (yang berada) di atas jalan yang lurus, (5) (sebagai wahyu) yang diturunkan oleh Yang Maha Perkasa lagi Maha Penyayang, (6) agar kamu memberi peringatan kepada kaum yang bapak-bapak mereka belum pernah diberi peringatan, karena itu mereka lalai.(7) Sesungguhnya telah pasti berlaku perkataan (ketentuan Allah) terhadap kebanyakan mereka, karena mereka tidak beriman. (8) Sesungguhnya Kami telah memasang belenggu di leher mereka, lalu tangan mereka (diangkat) ke dagu, maka karena itu mereka tertengadah. (9) Dan Kami adakan di hadapan mereka dinding dan di belakang mereka dinding (pula), dan Kami tutup (mata) mereka sehingga mereka tidak dapat melihat.


CARA

1. Untuk memagar diri, keluarga dan harta benda
2. Berdiri disatu penjuru rumah (katakan dihadapan rumah sebelah kanan) sambil menghadap penjuru rumah satu lagi iaitu dikiri rumah. Baca surah Al-fatihah diikuti Surah Yaasin ayat 1~9. Sambil baca, sambil berjalan menuju kepenjuru rumah satu lagi. (Ikut arah Tawaf Kaabah). Baca kombinasi ini di setiap penjuru iaitu sampai bertemu penjuru yang mula-mula. Jumlahnya 4 kali. Akhir sekali baca kombinasi ini sambil mengisyarat mendinding keseluruhan bumbung rumah.



p/s:: wallahu'alam...harap TNH dapat membantu semua!!! (^^)

Aku berlindung dengan-Mu Ya Allah dari syaitan yang direjam..


Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: