.

Konco-konco

Tuesday, July 26, 2011

...inside of Me

aku mmg suke update current activities kwn2 via status fb...tp aku..hmmm..xberape gemar bile rase ssh hati bace status2 mereka yg dpt offer kerja..happy for them, mintak jauh rase cemburu...dan tanam dalam hati dalam2 kukuh2 JANGAN MENGELUH dan JANGAN GIVE UP easily!...yeah!hidup mesti semangat!!!klu bkn dlm mase terdekat, pasti ade juge employment walaupun lame menanti...

aku x mengharap utk job interview hr tu...1st and the only one job interview setakat ni..tp jika di izinkan Allah, dibukakan pintu rezeki ku seluas alam..aminnn, jauh di sudut hati aku mahukan job tu, xperlu menanti lagi..even though that job so tough, travelling around Malaysia and borneo, but hendak seribu daya, i can do it!!

Ya Allah kau murahkan lah rezeki aku..jika rezeki ku jauh Allah dekat kan lah, Jika rezeki ku sikit Kau Ya Allah banyak kanlah, Jika rezeki ku di lautan dalam Allah naik kan lah,Jika rezeki ku tertanam di dalam tanah di kerak bumi Ya Allah Kau keluarkan lah ia...Jika rezeki ku setinggi langit di atas Ya Allah Tuhanku dunia akhirat turunkan lah ia...sekarang takde tempat lain dah utk mengadu selain Kau Ya Robbi, aku takde tempat lain dah utk meminta selain Kau Ya Rahman...aku tiada tempat utk menagih kasih selain Kau Ya Rahim...Tiada Tuhan yang disembah melainkan kan Kau Ya Allah, dan Nabi Muhammad itu Pesuruh Mu Ya Allah...Sejahtera lah ke atas Nabi Muhammad S.A.W..aminnn. Perkenankanlah!
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: