.

Konco-konco

Friday, January 15, 2010

wihieeeeeeee...motor eGo~

semalam motor ego akak aku sampai...hehe
pukul 10 pg smlm abh awl2 da smpai sini,aku de kelas tyme tu..
abah p0n terpakse la tggu smpai kul 1 aku balik..
mase kul 11 sumtin,aku cll abah blk,abah tgh isi minyak motor kt petronas luar kampus..
aku tye abah,sape yg tlg die angkat motor bwk trun dr seat belakang n bonet keluar,abah kate de org yg minum2 kt cafe rafflesia and tukang kebun yg tolong die..thx pade yg menolong..
abah psg tayar motor tu blk kt situ pas dh kuarkan..
pas aku da blk,abah n mama tgu kt depan A2..
abah letak motor kt tmpat parking motor sebelah blok aku..
hehe...seronoknye,tq abah..pas salam2..abah n mama p0n balik...
petang tu aku g beli sticker uitm utk motor tu..


YAMAHA EGO S : CCF 1660

No comments: