.

Konco-konco

Tuesday, October 20, 2015

Sisa-sisa Kehidupan Bujang



Assalam,

Minggu-minggu akhir single. Adoi, rindu la nanti single life. Boleh pegi sane sini suke hati. Nak buat apa bebas. Bangun lambat, tidur lambat, berjimba dengan family. Sedih...after this dah kurang quality time dengan family tersayang. Duduk jauh macam kakak pulak. Surely I will be suffer homesick syndrome so much pindah Melaka nanti. Pelik kan budak dah biase duduk jauh dari zaman sekolah berasrama, matriks and Universiti camni??helooo...tu zaman dah berlalu. Since 2 years ago aku duduk kerja kat kampung, every week balik Jengka, everyday duduk sebumbung dengan kakak. TOTALLY FEEL REALLY SAFE with family members surrounding!!! Jadi tak hairan lah syndrome homesick bakal melanda aku lagi nanti.

Dalam kepala sibuk fikir cari job baru, tempat baru, macam mane nak cari, how?when?where?

Bertambah gusar bila boss dah standby staff ganti aku kat sini..macam menghalau lak rasa kah3.

Sesungguhnya boss akan rindu aku sebab aku kan staff paling berdedikasi. Huru hara lah you all takde I lepas ni.

Korang semua...doakan lah segala urusan majlis, perlangsungan majlis lancar dan berjaya. Doakan juga aku dapat kerja tetap segera di Melaka dan dimurahkan rezeki lepas kahwin...aminnnn!


wajah 11 hari lagi membujang,,



 

Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: