.

Konco-konco

Time is Money

Tuesday, April 22, 2014

Entry bersih sawang blog

Mak aih..lama betol x update blog. ish nk update apa pun xtau bile dah lama2 ni. bkn xde cerita tapi cerita berlori2 sebab lama sangat x update. haha..

btw, kehidupan seperti biasa. Masih di bumi Jengka. Bila nak tukar kerja?hati dan kemahuan dah xde untuk interview mana2 kerja. Putus asa?yee..maybe. Bile kite dah ade kerja yg kita rase boleh bertahan lama, sukar rase untuk melepaskan apatah lagi bila keadaan nya menyebabkan kita dekat dengan keluarga. Tiada yang memahami keadaan ni. Sampai masa aku pergi jugak..

kahwin?serius xtau bila. Cukup duit langsung lah, klu tidak jgn di soal kenapa. Mane ade org suka bertangguh hal2 kahwin. Jgn mendesak.

Lagi?
"emm..dap nye kerusi ni!"

Rindu ADEEB!!!!!!!!! (^_____^)
Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: