.

Konco-konco

Thursday, February 23, 2012

Update2

Almost 1 week I'm not online. Because i had't paid my broad band bills. Today my sis paid for me, 50-50. So, now i can surf the internet. What the? I missed a lot of things on my fb. Ya.. Last Saturday, my last day at PLC Bangi. Can u imagine how bad I felt when I cant contact with my GEES friends since last Saturday?

Arghh..geli lak try speaking. bukak2 fb, byk notification. As usual, my GEES members la. Best gile berpeluang join GEES ni, mcm2 bende aku belajar. Yang paling seronok friendship lah ape lg. Sume org pun best. Malam last kt sane kami ade farewell dinner. Malam tu aku jd usher, well..saje nk sibuk kan diri baru lah memorable kn. Malam tu malam last kami enjoy same2, ade yg nyanyi..snap picture byk2, mkn byk2. happy (^^)

2 days b4 that, Habis kelas petang tu, aku n rum8 amek peluang g jln2 Putrajaya kire nye last lah g Putra sementara kt PLC. Sambil2 tu teman si Fizah isi myk kete.,round2..xtau nk lepak mane, terjumpe taman Botani, so drop by kt situ. X sangke pulak view kt taman ni CANTIK GILERZ! xcaye? tgk pic2 kt bwh ni..hnffff! bangge jap jd photographer x bertauliah~










Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: