.

Konco-konco

Time is Money

Friday, April 15, 2011

Uptown Shah Alam, SS 24, Kompleks Muhibbah=) 14/4/2011




wieheee...hari terlalu bz sampai xsempat nk update aktiviti semalam...walaup0n di marahi Mr.TNH sbb berjoli dikala xde duet and merayap malam2, tp sbb degil...pegi jugak.

sorry Mr. TNH..sy mmg degil~=p

okeh, nk cite cikit la psl smlm, smlm after isya' planning last minute nk g uptown shah alam.kepale syud, co-pilot terhebat Aini, dan aku pengikut setia di belakang=) sampai uptown awal jugak sekitar jam 9.30, alaaa...awal sgt kn?xsyiok la round uptown klu xcecah midnite.tp xpe, sbb uptown SS24 ni besar, mmg kene amek mase sikit nk tawaf kn, pe lg jenjalan sampai lenguh kaki la aku mlm tu..puas hati..
di sbb kan xde duet, xdela dpt shopping sgt, cume dpt beli sepasang kemeja tuk dinner masquerade i nnti (Pinky again=p) then, beli brooches 5 ketul..yeay. nk ikutkan hati ni, klu la duet pt de lagik, habes dh sume shawl aku borong mlm tu...walaweh!!!hati mmg cair tol tgk sume shawl tu...cesss kau duet, time nk gune la ko xde!!....skali lg nk nangessssss bile tgk kemeja2 indi kt kedai2 uptown ni, nk meleleh air mate xdpt beli huk..huk...sediy~ pastu kan...lg nk nanges guling2 xdpt beli dolphin bulu2 yg harge RM15 je tu....KALAU LAAAAAAAAAAA....(xde kalau2 nye!!!!)


pinky kemeja indi i punye pic xleh la upload...x surprise la dinner i nanti...hahaha!!!



Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: