.

Konco-konco

Monday, August 16, 2010

mendung~

juz wanna say...I LIKE MENDUNG!
thats it...suke,xtau nape...mendung tu synonym dgn damai..mendung yg aku suke de beberape jenis

1) mendung yg sunyi (tenang tanpe angin)
2) mendung dgn angin sepoi2 bahasa
3) mendung dgn angin yg kuat tande nk hujan

dan selain mendung,aku suke jugak keadaan yg samar2 erti kate yg lain berbalam2,light sources yg sikit...cth:bilik off lampu, cume bermandikan cahaye lampu jalan,cmtu la lebiy kurang...hujan p0n aku sgt suke,selain sejuk...lihat bumi kite ni basah rase sejuk je mate memandang,angin p0n sejuk...pokok mandi,burung2 ayam2 haiwan2 semuenye mandi bersame2 bumi kite~(^^)

mendung...damai...tenang...release all the tension,klu de moment cmni dpn mate,jgn heran ye klu aku tibe2 senyap. maknenye aku tgh menikmati suasane ciptaan tuhan (^^)v

p/s: mase tgh mendung ni di tambah dgn lyn lagu2 blues...perghhh!!!hanye Tuhan je yg tau betape damai nye ht ni..silap2 de yg kene marah klu bt bising time 2~ aku hamba yg takjub dgn ciptaanMu Ya Allah~

SUBHANALLAH ALLAHUAKHBAR!
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: