.

Konco-konco

Tuesday, December 15, 2009

school driving


Institut Ekonomi Ceria Sdn.Bhd. Temerloh

cuti kali ni aku rase xboring sbb............................hehe,aku belajar driving,aku amek pakej motor kete,abah sponsor..5hb Dec aku g kursus KPP,then 10hb Dec aku g ujian theory computer (haha,teke aku dpt brape?)..pastu 12hb Dec aku amek amali kete..lantas aku menjadilah pemegang lesen memandu L utk kete...hr ni aku g lg saje blaja parking...esok aku kene g amali motor,cukup 6j dptla aku lesen L utk motor pulak..yieha!tgh pening cmne nk arrange timing tuk amek P thn depan,ponteng lecture la nmpk gayenye..

p/s: ok la,doakan aku pass utk dpt kan P ye guyz!!!!!!

4 comments:

NARDtheNERD said...

semoge dpt P..apela org nak dpt A..bahaha.

Anonymous said...

smoga bjaya :) bestnye de org sponsor..

to0n said...

haha...bese la bank mummy daddy yg punye~

TNH AR said...

yeah...da dpt P!!!!
alhamdullillah~