.

Konco-konco

Thursday, September 10, 2009

aku pulang tatkala remang senja~~

Deco2..

yeah...penyeludupan mercun!!!

haha...syukri berjaya menyeludup mercun,hebat!...huhu,korg nmpk x aku pgg sumtin yg cm lemang kene balut surat khabar tu?hoho~~nk tau ape?tu la mercun yg aku order dr syuk..mercun Roket KLCC bile cacak paras pinggang gak la(adoila,cmne aku nk bwk nek bus nnti,pening da pikir~~!)...so ni mercun yg aku beli dr syukri:

  1. Mercun Roket KLCC 7 batang = RM43
  2. Mercun bola 100 biji = RM23
  3. Mercun Roket Thunder Clap 60 batang = RM 35
  4. Bunge api (utk sepupu2 kecilku) = RM10
Total = RM 111

aku hepy sgt thn ni leh beli byk2 mercun sbb kt jgka da xde org berani jual sbb takot kene tgkap polis...xsabar nk balik,yeay~~~~~~~~~ (^^,)

Diskusi ilmu ye bkn ngumpat..lantai lecture hall jd mangse~

copper (ll) sulphate


Stirrer


all those leafs was sieved by using Whatman filter paper

my group partner asmak,syud,syima,yan,aku


solution leaf + heavy metal (Copper)


runing experiment ke??skali pdg nmpk cm cleaner,hesh~


fuhhh...hari penat sgt...start runing experiment waste water en nazri,group aku de 5 org syima,syud,asmak,yan n aku..kitorg punye experiment pilih sendiri means conduct sdri2 (konsep berdikari la k0n0n nye~),so kitorg nye experiment pasal removal of heavy metal in waste water gune natural waste,kitorg nk uji daun malaysia,daun yg kitorg pilih sireh (betel),inai(henna) and semambu(neem)...jadi hr ni kelam kabut sikit tgh2 wt exp en.Nazri dtg survey la plak,experiment mgkin disambung hr isnin next week plak...adoyai,penat...tu la sbb nye aku pulang tatkala remang senja menjelma~~~(-_-)

No comments: