.

Konco-konco

Saturday, August 22, 2009

My kaZen kawen...(Dewan Seri Siantan Putrajaya)







yeah...pada 16th August 2009 hari sabtu lepas sepupu aku anak mak tue dr N9 kawen. MAjlisnye di bt di Dewan Seri Siantan Putrajaya berhadapan dgn The Palace of Justice..

hoho~congratez2...aku dtg dgn kak lang dan 2 org kwn die..kak lang jemput aku kt Puncak Alam dlm kul 10..pastu kitorg g UPM tgu mber die hbs kelas kul 1..then dlm kul 1 lebih kitorg p0n sampai...haha,sampai2 jek terus bersalam2man dgn kaum kerabat aku dr N9,penat jugak la nk hulur tgn...hoho,s0n0k,coz ayah aku n anak2 die jek yg xduk kt N9 duk kt Phg..habis round 1 dewan baru la kitorg duk di meja kami...fmly aku hye berwakilkan aku n akak aku,ayah aku dah sampai awal sehari sebelum mjlis (tido umah mak tue,mak tue adalah kakak sulong abah)...

okeh,berkenaan dgn pengantin plak...sepupu aku(pengantin lelaki) namenye Aminuddin berumor 24 thn dan adalah seorg pilot(kecik2 suke tarik rambut kakak n kak lang)...dan wife die syaidatul Akma nd aku xkenal yg aku tau berasal dr Shah Alam..based on pe yg pengacare majlis
ckp(Abg Sobri sepupu aku gak abg kepade pgantin lelaki)
gtau kitorg,pasangan ni kenal bermule dgn facebook,afta a year dorg p0n decide utk kawen...hoho~~sng nye jodoh dan pertemuan tuhan=)

wah...dah lame xbalik N9,s0n0k jumpe dorg...sumonyo dr sekocik2 s0mut jd sebosar2 gajah dah eh...
ramai gak aku hampir xcam sbb sume muke dah lain,dah tggi,dah kurus,dah mbesar dgn jayanye...wan plak dah makin xlarat aku tgk,sayu aku memandang wan..inSyaAllah raye nnti kitorg blk Bukit Jalor...Aminnn..


SeLaMaT PeNganTin BaRu...

Mr. Aminuddin
&
Mdm. Syaidatul Akma

Moga berbahgie hingge ke anak cucu..

No comments: