.

Konco-konco

Friday, August 21, 2009

UiTM Puncak Alam@Life as Student

2010 7.15pm
2010/sem 07
2010
abe & aku in lecture stress management

sepetang di Puncak Alam

Ni la UiTM Puncak Alam dr atas bukit


Yep...lelah,memanjat 218 anak tangge (cam Batu Cave dowh!)

Lecture Hall (ade couple seat siot!)

My Ro0m



Kat Pejabat Kesihatan Manjung
Kat Teluk Batik,Perak B4 bertolak ke PLKN Teluk Rubiah

hohoho~~
aku sekarang berade di UiTM Puncak Alam...baru jek pindah..kire 1st batch la rasmi kampus Puncak Alam ni...berat hati sebenarnye nk pindah sbb kampus kt jalan othman PJ tgh2 bandar, hostel or kolej Alamanda kitorg 5 minit jek dr Mid Valley,tu yg syok sgt tu..
tp sekarang...uhuk2...sume tu da xde =( kitorg skrg berade di tgh2 hutan Amazon...jauh nk kuar...utan kiri kanan...belukar depan belakang...toleh kiri hutan banat...toleh kanan semak samun...toleh belakang penyamun!!!ayark...lari!!!!!
hehehe~~
so, tarikh kitorg masuk sini(UiTM Puncak Alam) hr tu 5 July 2009, sekarang dah sebulan setengah da...hmmmm...tiap2 hari kene panjat turun tangga Batu Cave 218 anak tangge...tp peha and my bumper xkecut2 jugek...berat semakin bertambah kerane hormone makin berubah (pelik2...haish!)...awal2 ade la kuar petang2 round2 kampus jln kaki, tp ,masuk mggu ke-2 da balik ke tabiat lame terperuk dlm bilik (actually, bkn malas...tp keje menimbun2+test byk)...

hihihie~~
xsangke kan...dah tahun 3 dah aku sekarang...sem 5. terase sgt sibuk,sem ni ade 3 projek and kertas keja kene buat (2 kertas keja + 1 projek experiment)...agak penat sikit. mggu ke-6 paling xtahan coz ade 3 test, seingat aku mggu tu aku tersangat lah lelah+penat nk mamp0s sbb tiap2 hr tido 4-5 pagi...naseb bek xpengsan...hohoo..cayalah tun!!

hmmm...tp penat mane p0n,aku son0k bergelar student yg memikul 1 tgjawab utk melangsaikan tugas2 yg di beri lecturer...aku s0n0k menjadi budak U, belajar erti susah payah kehidupan,mngenal ragam2 manusia,....di sini aku seringkali jatuh dan bangun semule, aku xpernah bisa mengalah dengan kehidupan...percayalah bahawasanya,pengalaman kepayahan dan dugaan membawa kite ke fasa yg lebih matang=)

wish me luck guys~~~(Bachelor degree in Environmental Health & Safety,part 5)...graduate 2011.

No comments: