.

Konco-konco

Tuesday, March 5, 2013

End of contract in Kerteh =(

Sayu benor rasenye..nak meninggalkan tempat yang kita dah rasi..
Next week habis sudah contract di Kerteh ni.
6 bulan x berasa apa pun.
Banyak kenangan kat sini. Tempat selalu makan...tempat selalu shopping...kedai runcit selalu shoping..jalan pegi keje selama setahun...pantai tempat selalu lepak...pasar malam selalu berkunjung..... ;(
Pejam celik pejam celik dah setahun ade kat Kertih.
Bermula dengan trainee GEES kemudian terjebak dengan Risk Management. Begitu la rupenye rezeki Allah kepada aku, melalui jalan yang x diduga. Walaupun contract dan pengalaman kerja aku ni sekejap je kat sini, tapi pengalaman dan kenangan cukup bermakna. Disini la mengajar aku erti hidup bekerja. Pegang duit gaji...yang paling manis, pengalaman outstation and travel. Paling xboleh dilupa dapat pengalaman naik flight, hidup dah 24 tahun baru dapat naik flight kan..memory stay dekat hotel 4-5 stars. Dinner & lunch kat hotel exclusive. Turun naik menara KLCC. Meeting at KLCC and hotels.

It such a wonderful moments in my life. 1 permulaan yang baik untuk membina perjalanan career seterusnya.

Lepas ni kena usaha lagi. Untuk memantapkan kerjaya, kesabaran itu perlu.

Terima kasih kepada ex-bos Mr. Aboi yang paling banyak membantu dan insan yang memberi peluang menempatkan aku dalam organisasi yang hebat ni. HSE is the greatest here among other organization. Org lain xboleh challenge punye. Aku yakin susah nak jumpa yg sebaik ini kat luar sane.

A bunch of thank you.



Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

2 comments:

Unknown said...

Hi,

After dah habis contract nanti still sewa rumah kat Kerteh ke? Ke dah x sewa? Kalau x sewa boleh bagi saya contact tak sebab saya budak gees batch 5 dapat ojt kat kerteh tapi still tak dapat rumah lagi.

Terima kasih.

TNH AR said...

oh..saya bukan menyewa sorang. Dengan kawan2. Saya sorang je yang habis. Yang lain kerja. So, rumah still ada orang lah kiranya.

p/s: rumah sewa memang high demand kat sini. Susah nak cari especially if you only search dari jauh. Even kami ni pun 3 kali pindah sampai jumpa rumah yg selesa/sesuai.