.

Konco-konco

Tuesday, June 21, 2011

sepi

malam ni...sunyi...dunno wt to do. sepi yg mencengkam ke sum sum tulang. Sunyi seisi alam hingga mendengarkan suare sang semut hitam yg berkeliaran di atas katil ni. Ditemani bunyian cengkerik di tepi tingkap, sambil hanfone terkulai layu di tepi bantal..mengharap ia berbunyi tp hanye tinggal harapan...sepi ni membuat aku terpanggil untuk menaip, menaip tentang ape?Sepi ini menyekat otak ku..nasib baik ade ruangan peribadi ni tp xla terlalu peribadi memandangkan ia terbuka kepada umum untuk dikongsi..ia nya dikatakan peribadi kerane ruangan ni berkisar hanye tentang hidupku. Blog ni aku jd kan diari electronic, arakian kerna buku diary yg selalu dibekalkan abah suatu ketika dulu bukan lg menjadi pilihan aku. Aku meninggalkan zaman buku diary sejak alam sekolah menengah, dimana buku diary terakhir aku hanye terconteng bebrape helai je...syukur Malaysia dan rakyatnye makin maju...bukti?dulu....lap top, sshnye nk dpt..admire mereka yg ade. kini no one of my classm8 at U xde lap top..dulu...susahnye nk cr internet..terpakse pergi Cyber Cafe kt OUG naik bus buat assignment, habis duit dan mase. selepas ade lap top pun, terpakse cari line internet yg hanye ade di ground floor kolej 24 tingkat.sekarang???every one have their own broadband...internet di hujung jari.oke tibe2 macam2 pulak nk tulis..haha. At least terisi kekosongan ht malam ni.
Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: