.

Konco-konco

Tuesday, May 4, 2010

cam hampagas~

geram tol la tenet cable kolej ni,2 3 hr ni wt taik lak die...xleh men fb xle men fs,blog p0n die block...hr ni baru leh men...dah la aku semggu ni xde mende nk wt...dh la jugak mggu ni mcm2 bende jadik,ter miss byk nk post kt blog...cesss,uitm !@#$$%^&&*!

1&2 May aku g teluk intan perak anta rombongan utk kenduri belah lelaki lak,akak aku nyer kenduri kawen...sabtu bertolak,alang,kak lang,abang,abah,mama,eman,kakak,na,shu n mak lang dtg amek aku kt sini then kitorg g terus perak lalu hgway guthrie tembus kt Bidor...kitorg stay kt umah sewa wak(sedare abg aril),kebetulan mlm tu sebelah umah sewa kitorg tu (pergh...best umah ni,umah kg..tido p0n sejukkk!)...de mjlis tamat latihan silat,de gelanggang silat,dorg wt mjlis tamat silat kt situ...kitorg p0n menonton la dr tgkap umah...dgr la byi seruling org silat tu...de incidence yg jd,aku duk rakam2 byi seruling dkt dgn atas bumbung bilik air tgkat atas umah...pastu aku dgr blk de sore pmpn menjerit lak kt starting records yg kedue aku amek...meremang bulu roma,aku kasik alang dgr,alang kate "pontianak la tu"...perghh...slumber jek alang ni,aku meremang da bulu roma..hehe.then,esok nye kitorg p0n g la anta pengantin,1 kg situ gak (kg.Selabak)...abes,blk bertolak kul 5,anta aku dulu kt puncak alam baru la dorg blk..

pastu isnin 3 may,aku g tgk presentation final project senior part 8,amek mood tuk future presentation...tgk situation nye cmne,tgk format,isi n len2...pastu g mkn,then g ushar kotak brg2 nk kemas blk phg+umah sewa.blk2...tgk lap top rosak xleh on,mencarut2 la aku jap...pas hp sony rosak lap top la pulak nk rosak kn,dh la maybe mother board yg rosak mkn rm700 koman2!!!...xpe,aku cpt2 muhasabah diri "tuhan xkn bebankan aku,klu aku xmampu nk tanggung beban tu"...(^^) masih mampu tersenyum~

hr ni dpt tau...yg ramai check dpt kolej...dak2 post dip yg nk duk skali umah sewa nmpk gaye cm nk turn back duk kolej...nmpk nye tggal la kitorg 6 org duk umah sewa...parak sikit la nk byr umah sewa...so redha je la dh org nk bt cmtu...izzah rum8 aku lak ckp
,pelik sgt ramai yg dpt kolej sdgkan sem depan ramai intake baru dorg nk sumbat dlm kampus ni,ASASI la induk la...then office kate final check n confirmation hr esok,dorg re-setting blk...mintak2 sgt org2 yg berkenaan xdpt kolej...(huahahaha...jht!)

sekarang..........................beban>>>lap top+hp+lesen P>>>misi yg harus settle cuti sem kali ini~


MITION COMPLETED!!!
  • lap t0p bawuuu~
  • Hp sehat~
  • Lesen P Lulus motor/kete

No comments: