.

Konco-konco

Time is Money

Saturday, June 3, 2017

8 Months Orkid

Alhamdulillah..

29.06.2017 @ 3 Ramadhan baru ni Orkid dah 8 bulan.
Timbang berat 8 bulan 30 Mei..berat tak memberangsangkan..nurse doc bising.
Doc "halus je ye 8 bulan..ouhhh patut la ex-prem 34w..."
'ouhhh patutlah'...tapi budak tu halus bising pulak..x paham.

hehe..yang paling best, 27.05.2017 Sabtu kat Jengka perasan Orkid dah pandai menyusur ke hadapan. 1 perkembangan daripada meniarap..happy. Dia guna dua2 belah tangan untuk tarik badan ke depam ahaksss... :P

Ouh...aah, balik Jengka 1st Ramashan..sambut dengan family kat Jengka. Rinduuuu sangat nak berkumpul buka puasa. Maka ambil la kesempatan dapat cuti 1st Ramadhan balik kampung. Kakak pun balik Pahang tu buat lagi seronok..

But unfortunately, cuaca sangat panas. Orkid demam kat Jengka..sampai lah hari Isnin petang dh di Melaka naik ruam panas 1 badan dengan muka. Pengasuh dengan Mak Mertua dah heboh cakap campak. Pagi selasa bawak pergi klinik mujur la doktor cakap bukan campak..just alergic pada panas. Dapat ubat demam dengan ubat sapu..demam nya dah xde, 2 hari sapu dah elok...Alhamdulillah..

Ok la..nak balik..hari ni half day. Nak pergi ambil Orkid.

Thank you..see ya

No comments: