.

Konco-konco

Time is Money

Thursday, December 8, 2011

Cintaku Jarak Jauh


MH<<<<<<<<>>>>>>>>>TNH



Long distance relationship...tak sangka, dan tak jangka..aku lah antara orang-orang yang terlibat dalam jenis percintaan macam ni..cabaran?banyak..gaduh, baik, gaduh, baik..tp yang tu biaselah, tak pelik. Yang menjadi isu utama, susah nak jumpe..betape tak tau dan tak keruan..bile rindu, tapi tak boleh jumpe..Mase masih belum bekerja dah payah nak jumpe, kalau dah kerja nanti?...sigh~


Inilah kata yang sengaja ku cantumkan untukmu,sementara kau masih diam di ruang hatiku,sebuah kata yang keluar dari maha kesucian hatiku yang berpadu dengan desah kerinduan akan senyum dan wajahmu…
Jarak yang jauh ini telah menyatukan hati kita dan memperkuat ikatan jiwa kita,biarkan lukisan surgawi tetap terpatri di hatimu, agar kelak kita dapat berbagi kebahagiaan untuk selamanya..





Selingan: "Dayah...hp kau ade camera tak? Tangkap gambar bunge ros ni, cantik pulak"   hehe...kate mak apis. I took my lappy and snap pictures of this roses, totally 60 kuntum, Kg. Kelamak Alor Gajah, Melaka ^________^
(cant correct Dayah to Yaya anymore..dh terbiase, xpela~)
Line leaf top Pictures, Images and Photos onion head Pictures, Images and Photos

No comments: