.

Konco-konco

Wednesday, December 29, 2010

Skin Lap Top Entry~



dh lame nk post entry pasal skin lappy aku yg baru (smpai dh xbaru la skrg jd nye)...tp asek tergendala sehingga 1 hari terjadi 1 alkisah tentang skin lap top ku...


1 pagi yg bening...pekerja2 kilang asyik keluar masuk silih berganti nak ambik t-shirt hari keluarga FRISB Balok 2010(i p0n dpt 1=)...)..aku keluar turun kilang (turun??sbb..kwsn ni bukit2 sikit,kilang kt bawah)..untuk melaksanakan tugasku tepek-menempek sticker calibration kt mesin2 yg dh dikalibrasi (date and sign of my supervisor)...then, dh siap aku p0n blk opis~

kak emy: Tun...Tun,,,(cm hon kete la pulak!)...td kn...mase tun xde td, ade pekerja2 kt bilik meeting nk amek baju, pastu dorg bising2 la ckp "weh2...ape tu???????buku undang2 ke????"...die ckp lap top tun tu buku undang2!

hahaha...aku p0n ketawa la sgt2...lawak lak jd nye,,,sbb skin ni kot =)
ntahla, my feveret kaler merah...aku beli skin ni kt PC fare UitM Puncak Alam sem 7/ 2010 dpt diskaun harge nye RM25.first nampak dh jatuh ht~ (OO,)


Line leaf top Pictures, Images and Photosonion head Pictures, Images and Photos

No comments: